2014. augusztus 13., szerda

Bemutatkozás

Sziasztok kis puszedlik. :-) Unatkoztam így létrehoztam egy blogot. Majd meglátjuk mi sül ki belőle. :-D

És most egy kicsit magamról.

Barbara vagyok 13 éves.
December 6.-án születtem télapókor. Mindig is érdekelt a divat és a szépség ápolás így gondoltam miért ne?  Így született ez a blog.
One Direction és 5 Second Of Summer rajongó vagyok a kezdetektől fogva. Emellett Little Mix Cher Lloyd, Fall Out Boy, Taylor Swift és Linkin Park bálványozó volnék.
Kedvenc sorozatom a Vámpír Naplók. Nagy érdeklődést mutatok a Fantasy műfaj iránt.
A filmekkel már bajban vagyok.
Mindig van egy aktuális kedvencem de ha kell sorolok egy szép hosszú listát.

1.:  This is us
2.:  Holdhercegnő
3.:  Charlie és a csokigyár
4.:  A beavatott
5.:  Kavarás
6.:  A holnap határa
7.:  Csillagainkban a hiba
8.:  Demona
9.:  Alkonyat trilógia
10.: Step Up
11.: A burok
12.: A pap
13.: Harry Potter
14.: Az utolsó dal
15.: Ház a tónál
16.: Kedves John
17.: Szerelmünk lapjai
18.: Marley meg én
19.: Feketék fehéren
20.: Pom pom srácok

Nos így kapásból ennyi jött. :-)
Emellett nagy blog olvasó vagyok.
Fanfictionok és sima blogok is lekötnek a lényeg hogy izgalmas legyen ne egy sablonos töri.

Valóság show ellenes vagyok.
Vegyük pl a VV-t (való világ)
Nem értem hogy ezeknek az embereknek mért jó hogy élőben égetik le saját magukat. Egyszerűen megalázónak tartom az ilyet.

Blogolás közben szeretek zenét hallgatni. Most éppen a Little Mix legújabb száma a Salute megy maximum hangerőn.
Ha zene megy akkor nálam reflexből jön hogy táncolni kezdek rá.

Heti két alkalommal edzésekre járok. A taekwon-do egy nagy szenvedélyem. 3 éve csinálom és egyszerűen imádom.

Nos ennyi lennék én. Ha tetszett szerény (haha) bemutatkozásom iratkozz fel a jövőbeli topicokra.
Hattttalmas ölelés barbie.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése